66-84 site

View previous topic View next topic Go down

66-84 site

Post  Denistheshovelmenace on Sat Oct 27, 2012 9:07 pm

Hey Koot......................thanks for keeping this alive..............if this thing doesn't work we can try other sites I can help with that.............hope to see everyone on board.

Denis
avatar
Denistheshovelmenace

Posts : 57
Join date : 2012-10-27

View user profile

Back to top Go down

Re: 66-84 site

Post  kootenai on Sun Oct 28, 2012 2:35 am

yep right on! but im thinking another site may be in order,,,time will tell,were gonna have to get in touch with bore big dave,and the rest..
avatar
kootenai
Admin

Posts : 851
Join date : 2012-10-27
Location : british columbia

View user profile http://66-84.canadian-forum.com

Back to top Go down

Re: 66-84 site

Post  Dennman on Wed Oct 31, 2012 7:50 pm

Come on now give us a chance to get oriented before ya start movin. Laughing
avatar
Dennman

Posts : 1258
Join date : 2012-10-31
Age : 69
Location : Courtenay

View user profile

Back to top Go down

Re: 66-84 site

Post  kootenai on Wed Oct 31, 2012 7:53 pm

dont think were moving denn,this site seems alright,shit we even have a chatbox on here,,,,thats uptown eh! Very Happy
avatar
kootenai
Admin

Posts : 851
Join date : 2012-10-27
Location : british columbia

View user profile http://66-84.canadian-forum.com

Back to top Go down

Re: 66-84 site

Post  Dennman on Wed Oct 31, 2012 8:55 pm

kootenai wrote: dont think were moving denn,this site seems alright,shit we even have a chatbox on here,,,,thats uptown eh! Very Happy
I can't type fast enough for chat lol!
avatar
Dennman

Posts : 1258
Join date : 2012-10-31
Age : 69
Location : Courtenay

View user profile

Back to top Go down

Re: 66-84 site

Post  sunnydog on Wed Oct 31, 2012 8:58 pm

Yeah guys, I'm likin this site more and more every time logged on...great idea to get her back Koot.
avatar
sunnydog

Posts : 1758
Join date : 2012-10-28
Age : 48
Location : Akimbo Alogo

View user profile

Back to top Go down

Re: 66-84 site

Post  sunnydog on Wed Oct 31, 2012 8:59 pm

BTW how do ya load up avatars?
avatar
sunnydog

Posts : 1758
Join date : 2012-10-28
Age : 48
Location : Akimbo Alogo

View user profile

Back to top Go down

Re: 66-84 site

Post  Dennman on Wed Oct 31, 2012 9:24 pm

sunnydog wrote:BTW how do ya load up avatars?
You seem to have that figured sunny !!!
avatar
Dennman

Posts : 1258
Join date : 2012-10-31
Age : 69
Location : Courtenay

View user profile

Back to top Go down

Re: 66-84 site

Post  sunnydog on Wed Oct 31, 2012 9:29 pm

Hope ya like it....found that one a bit ago
avatar
sunnydog

Posts : 1758
Join date : 2012-10-28
Age : 48
Location : Akimbo Alogo

View user profile

Back to top Go down

Re: 66-84 site

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum