happy birthday sunnydog u old fart!

View previous topic View next topic Go down

happy birthday sunnydog u old fart!

Post  kootenai on Sat Jan 30, 2016 3:47 pm

cheers man! cheers drunken cheers drunken cheers drunken cheers drunken Sleep
avatar
kootenai
Admin

Posts : 838
Join date : 2012-10-27
Location : british columbia

View user profile http://66-84.canadian-forum.com

Back to top Go down

cool

Post  jmac11 on Sat Jan 30, 2016 4:16 pm

Another one older than dirt scratch jmac

jmac11

Posts : 115
Join date : 2014-03-02

View user profile

Back to top Go down

Re: happy birthday sunnydog u old fart!

Post  Dennman on Sat Jan 30, 2016 6:52 pm

Well you are still young enough to celebrate,so,Happy Birthday,John. cheers
Damn you young guys make me feel old! Sleep
avatar
Dennman

Posts : 1249
Join date : 2012-10-31
Age : 68
Location : Courtenay

View user profile

Back to top Go down

Re: happy birthday sunnydog u old fart!

Post  ratman on Sat Jan 30, 2016 7:10 pm

Another year older, another bunch of brain cells gone....

Yer catching up slowly Smile

Happy Birthday Dog!
avatar
ratman

Posts : 154
Join date : 2015-07-09
Age : 56
Location : Vernon, BC

View user profile

Back to top Go down

Re: happy birthday sunnydog u old fart!

Post  sunnydog on Sat Jan 30, 2016 8:47 pm

Thanks gents!....I think...fuck I been playin hockey in a tourney this weekend and I can't keep up to the kids no more! Suspect
avatar
sunnydog

Posts : 1749
Join date : 2012-10-28
Age : 48
Location : Akimbo Alogo

View user profile

Back to top Go down

Re: happy birthday sunnydog u old fart!

Post  bromanguydude on Sat Jan 30, 2016 9:49 pm

Well dang! Happy birthday young fella

bromanguydude

Posts : 130
Join date : 2014-03-24

View user profile

Back to top Go down

Re: happy birthday sunnydog u old fart!

Post  Big Dave on Sat Jan 30, 2016 10:07 pm

Happy Birthday my young friend bounce

Dave
avatar
Big Dave

Posts : 542
Join date : 2012-11-06
Age : 60
Location : Lac La Biche , Alberta

View user profile

Back to top Go down

Re: happy birthday sunnydog u old fart!

Post  ratman on Sat Jan 30, 2016 10:52 pm

sunnydog wrote:Thanks gents!....I think...fuck I been playin hockey in a tourney this weekend and I can't keep up to the kids no more! Suspect

Remember - you are at the age where 'Watch this' should be removed from your vocabulary Smile
avatar
ratman

Posts : 154
Join date : 2015-07-09
Age : 56
Location : Vernon, BC

View user profile

Back to top Go down

Re: happy birthday sunnydog u old fart!

Post  zaac on Sun Jan 31, 2016 12:49 am

Hope you had a good day, Sunny.
avatar
zaac

Posts : 132
Join date : 2012-11-13

View user profile

Back to top Go down

Re: happy birthday sunnydog u old fart!

Post  h.d.ryder on Sun Jan 31, 2016 4:08 pm

Happy B.Day Sunny !

h.d.ryder

Posts : 210
Join date : 2012-11-02

View user profile

Back to top Go down

Well so here's the deal

Post  sunnydog on Sun Jan 31, 2016 4:11 pm

We won the Kootenay Cup Challenge open competitive division...beat the sister-fucker Blackmores for the trophy...first time ever...this is the Stanley cup of the Kootenays...fuckin eh rights!! Nice birthday present for the oldest guy in the division...and proof that line-breeding does Not work

avatar
sunnydog

Posts : 1749
Join date : 2012-10-28
Age : 48
Location : Akimbo Alogo

View user profile

Back to top Go down

Re: happy birthday sunnydog u old fart!

Post  Dennman on Sun Jan 31, 2016 6:21 pm

Congretzgy's to you and the team,Sunny. cheers Musta been one helluva post game celebration.
Not to take anything away from the win; but ,them Blackmore's mighta been distracted checkin out the fresh genes playin against them. Laughing Wink
avatar
Dennman

Posts : 1249
Join date : 2012-10-31
Age : 68
Location : Courtenay

View user profile

Back to top Go down

Re: happy birthday sunnydog u old fart!

Post  ratman on Sun Jan 31, 2016 9:55 pm

Dennman wrote:Congretzgy's to you and the team,Sunny. cheers Musta been one helluva post game celebration.
Not to take anything away from the win; but ,them Blackmore's mighta been distracted checkin out the fresh genes playin against them.  Laughing    Wink

Yeah when you took off your gloves and only had one thumb per hand it confused the hell out of em.... Smile
avatar
ratman

Posts : 154
Join date : 2015-07-09
Age : 56
Location : Vernon, BC

View user profile

Back to top Go down

Re: happy birthday sunnydog u old fart!

Post  sunnydog on Mon Feb 01, 2016 9:38 am

yep I even got on one of em for cursing on the ice...said "I thought you were nice Christian boys!". He said "we are but God doesn't live in this rink". So I said "...and that's why you're gonna lose"....lmfao
avatar
sunnydog

Posts : 1749
Join date : 2012-10-28
Age : 48
Location : Akimbo Alogo

View user profile

Back to top Go down

Re: happy birthday sunnydog u old fart!

Post  kootenai on Mon Feb 01, 2016 4:28 pm

sunnydog wrote:yep I even got on one of em for cursing on the ice...said "I thought you were nice Christian boys!".  He said "we are but God doesn't live in this rink".  So I said "...and that's why you're gonna lose"....lmfao
bwaaahaha!!!! cheers
avatar
kootenai
Admin

Posts : 838
Join date : 2012-10-27
Location : british columbia

View user profile http://66-84.canadian-forum.com

Back to top Go down

Re: happy birthday sunnydog u old fart!

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum